2019/01/30

A Private War (第一眼戰線)

《A Private War》講述記者 Marie Colvin 自到斯里蘭卡訪問遇到意外失去一隻眼,之後佢嘅人生有咗好大嘅轉變,到訪唔同嘅戰區,最後死於敘利亞。

雖然呢齣戲講咗呢十幾年嚟幾場好大嘅革命同戰爭,但係,A Private War 係 Marie Colvin 自己嘅戰爭,一路睇呢齣戲,一路感受佢自己打緊仗。

有時,睇戲嘅價值係令自己對一種事物有咗唔同嘅睇法,對自己咁啱當刻遇到嘅困擾,有咗一個指示。其實我一路都唔太了解好似主角呢種人,正如佢自己都講,其實佢係好矛盾。我亦一路對呢種所謂報導真相嘅記者有種偏見,就係佢哋嘅旁觀地高談闊論以及對當中單一故事嘅著迷,而主角嘅問題亦係因為佢對當中每人嘅故事都著迷咗,甚至有咗創傷。

我的確有咗唔同睇法,Marie 嘅內心痛苦,冇人明白,佢要生活喺咁矛盾嘅世界,而我哋每人其實都係,只係我哋只能/可以抽離。尤其係佢上司對佢講嘅一番話,對我都當頭棒喝,就係Marie呢種奇怪嘅人至會走去做呢種人人都唔想做嘅嘢,如果連佢都失去信念咁點算。嗰刻,我至醒起,信念嘅重要,對好多迷失嘅人包括自己,可能就係失去咗呢樣嘢,唔記得咗。

故事冇明確話Marie係咪有返信念,佢自己嘅仗打成點,但佢人生,連死之前,都真係做緊佢認為有意義嘅事情。演員 Rosamund Pike 扮 Marie 嘅腔調嚟演,之後播返 Marie 真人講嘢,又真係幾神似。

呢齣戰爭片,唔係講近代某幾場嘅戰爭,而係講主角心路自己打緊嘅扙,同時,我覺得,呢種 private war ,亦係存在喺世上人嘅心裏面,呢個時代,我哋只顧經濟發展,但同時不斷有人受苦嘅事實係冇人理會,我哋唔係唔知,只係太遠,但就算有人肯去近距離報導,我哋亦冇感覺,好似主角飲酒麻醉住,定係清醒地去活喺矛盾嘅現實,不斷爭扎緊,內心打緊仗。

沒有留言:

發佈留言