2018/05/08

Love, Simon (抱抱我的初戀)

一套睇時睇得好開心嘅同志青春片。不過可能一切都好好,出返嚟呢個現實,個落差咁大,就灰灰地,不過,電影就係係咁咖啦。我記得返,以前我點解鍾意睇戲,係因為我可以去到另一個世界。


故事背景雖然係依家嘅年代,但反而覺得好似睇緊一齣幾舊幾純嘅戲,係,裏面唔好似為有現代嘅開放到青少年個個性愛亂晒籠又party又吸毒又男男女女都露晒嘅嘢睇,睇緊時都有啲覺得點解咁唔「典型」嘅。


而呢種既有嘅印象,係令我對今時今日睇呢齣戲時有啲覺得奇怪,就係come out呢樣嘢。我真係以為,乜依家仲會有仲讀緊書嘅後生仔,煩緊呢樣嘢咖咩?我真係以為,呢一代嘅後生仔,尤其係同性戀嘅後生仔,佢哋已經好幸福,依家唔會再使好似以前啲《美少年之戀》呀《斷背山》呀咁睇到個心實咗。


------ 劇透------

但係去到差唔多尾,當主角Simon同另一個早就come out咗嘅男同學講,話佢好似好容易就做到,但佢唔得,而嗰位同學同佢講,點會易呢?然後佢就講咗一啲背後至知嘅辛酸出嚟。係去到呢度,我至突然覺得,係我誤會咗,其實就算我見依家香港中學又好大學又好嘅come out咗嘅人,佢哋背後要受嘅嘢,我哋係唔知道,只係我以為依家已經去到一個好美好嘅時代,其實仲未係。


而Simon反而以佢屋企嘅背景,至應該完全唔驚一早講至啱,但可能人就係咁,心魔其實係喺自己度。最得意嘅係其實佢係被迫破除呢個心魔,有時有啲嘢,好似咁樣至反而會有好嘅轉變,自己一路都唔郁,就分分鐘成世都係咁,呢樣嘢其實套用喺乜嘢人都好,乜嘢嘅心魔都好,都係幾適用。


雖然睇完出返嚟個現實係灰灰地,不過都幾高興係有呢齣戲,開心唔沉重嘅同志青春戲,又再出現返。

dieman

沒有留言:

發佈留言